Thaimaalaisten stipendiaattien joulutervehdys

Lähetysseuran thaimaalaiset stipendiaatit Sakolrat Mayer

Kuusi Thaimaan evankelisluterilaisen kirkon teologisessa seminaarissa opiskelevaa Suomen Lähetysseuran stipendiaattia ovat lähettäneet seminaarin johtajan, teologian tohtori Lilja Kinnunen-Riipisen, välityksellä kiitoksensa ja joulutervehdyksensä heitä tukeville seurakunnille.

Tervehdys kuuluu näin: ”Kiitos yhteistyöstä kuluvan opiskeluvuoden 2013 aikana.  Kaikkivaltias Jumala Sinua varjelkoon ja lähettäköön enkelinsä tuomaan siunausta Jouluusi!”

Kuvassa Irma Gustafssonin valmistamien nukkien kanssa ovat Lähetysseuran uusin stipendiaatti, 1. vuosikurssilla opiskeleva Sakolrat Mayer, 3. vuosikurssilla opiskeleva Salo-Perniön seurakunnan stipendiaatti Kanya Ackher ja 2. vuosikurssilla opiskeleva Pertunmaan seurakunnan stipendiaatti Pongsak Aese.

Lisäksi tervehdyksen allekirjoittajina ovat Perniön ja Jyväskylän seurakuntien stipendiaatti, evankelista Wisaran Ackher, joka vihitään papiksi ensi maaliskuussa; Perniön, Jyväskylän ja Siuntion seurakuntien tuella 5. vuosikurssilla opiskeleva Laddawan Ackher – he työskentelevät molemmat oman akha-kansansa parissa Pohjois-Thaimaassa – sekä Kajaanin seurakunnan stipendiaatti, parhaillaan seurakuntaharjoittelua suorittava 4. vuosikurssin opiskelija Narongchai Mayer.