Tampere toivonpuu

Toivon puu

Perheeseenne on syntynyt vauva. Kasteessa hänet on otettu Jumalan lapseksi ja seurakunnan jäseneksi. Seurakuntanne on antanut kastelahjana lapsellenne Nepaliin istutetun puuntaimen. Udayapuri-nimisellä alueella kasvava puu liittyy Suomen Lähetysseuran työhön Nepalissa. Lapsenne on siis mukana tekemässä hyvää jo aivan vauvana. Saatte näiltä sivuilta lisätietoa Nepalin puunistutushankkeesta ja sen vaikutuksista.

Kaikille kirkkoon kuuluvien perheiden lapsille puu istutetaan automaattisesti. Myös perheet, jotka eivät kuulu kirkkoon, voivat tilata puun seurakunnan omilta sivuilta täyttämällä sivun alaosan lomakkeen. Tilaa toivon puu vastasyntyneellesi tai lue lisää Tampereen toivon puusta »

Jos kiinnostuitte Suomen Lähetysseuran ympäristönsuojeluun liittyvästä työstä tai työstä yleensä, pääsette linkeistä lukemaan lisää:

Ympäristöpankki »

Suomen Lähetysseuran työ »

Jumalan siunausta kastetulle lapsellenne ja koko perheellenne!

Suomen Lähetysseura

Puut tuovat toivoa ilmastonmuutoksesta kärsivään Nepaliin

Näin Nepalin köyhästä vähemmistökylästä tehdään ympäristöystävällinen

”Lumisten vuorten tilalla on enää mustia huippuja”

Jäikö jokin vielä askarruttamaan?