Tällä sivulla voit ilmoittautua Lähetysjuhlien avajaisseminaariin. Tarkistathan, että ilmoittaudut oikean paikkakunnan (Pieksämäki/Salo) seminaariin.

Ilmoittautuminen Lähetysjuhlien avajaisseminaariin (Pieksämäki)

Tällä lomakkeella voit ilmoittautua Pieksämäen Lähetysjuhlien avajaisseminaariin, joka on tarkoitettu seurakuntien aktiiveille, työntekijöille ja erityisesti luottamushenkilöille. Erityisesti keskiössä vapaaehtoisuuden merkitys kirkoissa, vieraan Kambodzhan kirkon hallintojohtaja Sokheng Nhoung. Tilaisuus tulkataan suomeksi. Avajaisseminaari järjestetään Pieksämäen Uuden kirkon seurakuntasalissa 20.5. klo 9.30-10.30.

Nimi(Pakollinen)
Sähköposti(Pakollinen)

Ilmoittautuminen Lähetysjuhlien avajaisseminaariin (Salo)

Tällä lomakkeella voit ilmoittautua Salon Lähetysjuhlien avajaisseminaariin, joka on tarkoitettu seurakuntien aktiiveille, työntekijöille ja erityisesti luottamushenkilöille. Erityisesti keskiössä vapaaehtoisuuden merkitys kirkoissa, vieraan Kambodzhan kirkon hallintojohtaja Sokheng Nhoung. Tilaisuus tulkataan suomeksi. Avajaisseminaari järjestetään 27.5. Salon kirkossa klo 9.30-10.30.

Nimi(Pakollinen)
Sähköposti(Pakollinen)