Tasaa lahjasi – suunnittele kierrätysdesignia Tasaus-kampanjan hyväksi

Vanhat helmet

Ompeluseurassa tapahtuu keväällä 2011. Käynnissä on kilpailu, jossa etsitään uusia malleja tuotteille, jotka Ompeluseura valmistaa ja myy Tasaus-kampanjan hyväksi

Ompeluseurassa tapahtuu tänä keväänä. Käynnissä on kilpailu, jossa etsitään uusia malleja tuotteille, jotka Ompeluseura valmistaa ja myy Tasaus-kampanjan hyväksi. ”Erityisesti yritämme innostaa suomalaisia ympäri Suomen perustamaan omia Ompeluseuroja tuunaamaan Tasauksen hyväksi,” verkostokoordinaattori Tanja Hirvilammi kertoo.  ”Toivomme, että kilpailu innostaa paitsi suunnittelemaan myös herättää innostuksen ompeluseuratoimintaan.”

Kuinka kilpailu siis toimii? Jokainen voi lähettää oman ehdotuksensa ja paras ehdotus palkitaan Singerin huippu Quantum Stylish –ompelukoneella. Kaikkien osallistujien kesken arvotaan myös viisi Suuri Käsityö –lehden vuosikertaa.

”Malli voi olla mitä vain – vaate, asuste, koru, laukku – mitä vain. Ainoa rajoitus on, että tuote on sellainen, jota ihan oikeasti myös käytetään. Turhia tavaroita maailma on jo täynnä,” Hirvilammi jatkaa.  Kisaa tuomaroi kierrätysmuodin edelläkävijä Globe Hope.

”Kaikki vain mukaan ompelutalkoisiin!” Hirvilammi hihkaisee.

Jos olet kiinnostunut oman Ompeluseuran perustamisesta, ota yhteyttä

Tanja Hirvilammi 040 902 2820 / tanja.hirvilammi@mission.fi