Aamuruuhkassa moni hieraisi silmiään, kun katumainontaan tarkoitetussa mainostornissa ei ollutkaan julisteita vaan elävä ihminen.
Suomen Lähetysseuran Tasaus-julistetta noudattava elävä mainos herätteli työmatkalaisia pohtimaan, mikä on naisen arvo, ja mitä ihmiskauppa tekee ihmisarvolle.
Elävä mainos on osa Lähetysseuran Tasaus-kampanjaa, joka paraikaa näkyy laajasti katukuvassa ja bussien kyljissä. Elävän mainoksen toivottiin pysäyttävän tavanomaista julistetta enemmän, sillä ihmiskaupan todellinen laajuus ja vaikutukset jäävät monille helposti etäisiksi. Moni kiinnittikin huomionsa erikoiseen mainokseen ja kävi sitä ihmettelemässä.
Mainoksen malleina toimivat Liina Azabani sekä Annika Komi.
Lue lisää Tasauksesta: www.tasaus.fi
Katso video: http://www.youtube.com/watch?v=Xp1-bTYeCWQ&feature=youtu.be