Lähetysseuran yhteisöblogi aloitti K24-sivustolla: Tuoretta kahvia Uralilla

”Lähetystyön ytimessä on usein kahvikuppi,” kirjoittaa Pekka Mikkola, Lähetysseuran Venäjän aluepäällikkö uuden yhteisöblogin, Missioblogin, ensimmäisessä kirjoituksessa. Mikkola kertoo työstään Uralilla pienten seurakuntien tukena.

Missioblogiin kirjoittavat Suomen Lähetysseuran työntekijät eri puolilla maailmaa. Kirjoittajat tekevät havaintoja maailman laajan kirkon näkökulmasta globaaleista murroksista, kirkosta ja ihmisestä kaiken tämän keskellä.

”Toivomme blogin tuovan raikkaita näkökulmia kotimaassa käytävään keskusteluun lähetystyöstä ja kirkon tehtävästä”, Lähetysseuran viestintäjohtaja Iiris Kivimäki kertoo.

Missioblogin kirjoittajat ovat:

Pekka Mikkola, Suomen Lähetysseuran aluepäällikkö Venäjällä
Iiris Kivimäki, Suomen Lähetysseuran viestintäjohtaja
Tero Massa, Thaimaan evankelis-luterilaisen kirkon pastori
Anni Takko, Lähetysseuran kummityön koordinaattori ja tiedottaja Nepalissa
Arja Koskinen, Lähetysseuran kehitysyhteistyö koordinaattori Latinalaisessa Amerikassa
Teija Laine, Lähetysseuran kummiyhdyshenkilö ja tiedottaja Länsi-Afrikassa

Blogi löytyy osoitteesta: http://www.kotimaa24.fi/blogistit/blogisti/7697/