Voita Pikkuvihreän Johanna-kompostori!

Osallistu arvontaan ja voita Pikkuvihreän 330 litran Johanna-kompostori (arvo 195 €). Ilmastonmuutoksen vaikutukset koskettavat erityisesti maailman köyhimpien elämää. Ilmastonmuutoksen seuraukset vaikeuttavat esimerkiksi Nepalin vuoristoalueilla elävien etnisten vähemmistöjen ja kastittomien dalitien toimeentuloa. Haluamme osaltamme tukea ilmastotyötä ja kannustamme sinua mukaan. Kierrätä ja ole mukana rakentamassa ilmastoystävällisempää maailmaa!

Pikkuvihreä on vuonna 1992 perustettu yritys, joka on erikoistunut ekologisiin käymälöihin, jäteveden puhdistukseen ja kompostointiin. Pikkuvihreän toimintaa ohjaa yrityksen tunnuslauseenakin tunnettu ajatus siitä, että ”luonnollinen ei ole häpeällistä”. Pikkuvihreä on palkittu kahdesti Agenda 21 ympäristötekopalkinnolla sen ympäristökuormitusta keventävistä innovaatioista. Asiakkaat ovat maailman laajuisesti tyytyväisiä yrityksen ympäristöystävällisiin tuotteisiin.

Suomen Lähetysseura tekee ilmastotyötä köyhimmissä maissa

Lähetysseuran toiminta-alueilla Afrikassa ja Aasiassa ilmastonmuutoksen seuraukset ovat aiheuttaneet kuivuutta ja ruokaturvan heikentymistä. Vesijärjestelmien, metsien kasvatuksen ja koulutuksen avulla voimme kuitenkin auttaa ilmastonmuutoksen vaikutuksista eniten kärsiviä.

Kilpailun osallistumisaika on 14.6.-14.7.2019. Kilpailun ikäraja on 18 vuotta. Arvonta suoritetaan kaikkien osallistuneiden kesken 15.7.2019. Palkinnon arvo on 195 € (sis. postikulut). Voittajalle ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti. Suomen Lähetysseuran ja Pikkuvihreän henkilökunta perheineen eivät voi osallistua arvontoihin. Suomen Lähetysseura ja Pikkuvihreä pidättävät itsellään oikeuden sääntömuutoksiin. Kiitämme Pikkuvihreää arvontapalkinnosta.

Antamiasi yhteystietoja voidaan käyttää Suomen Lähetysseuran ja Pikkuvihreän suoramarkkinointiin henkilötietolain mukaisesti. Halutessasi voit kuitenkin kieltää omien yhteystietojesi käytön ilmoittamalla siitä Suomen Lähetysseuran ja Pikkuvihreän asiakaspalveluun. Suomen Lähetysseuran sähköposti: kampanjat@suomenlahetysseura.fi.