Tue Lähetysseuran työtä ilmaiseksi Sharewoodissa.

Sharewood on uusi suomalainen hyväntekeväisyysmedia, jossa voit tukea Lähetysseuran työtä ja voittaa samalla hienoja palkintoja.

Lähetystyötä voi tukea monin tavoin. Sharewoodissa lähetykselle voi lahjoittaa ilmaiseksi. Samalla käyttäjä voi itse voittaa palkintoja – vaikkapa kylpylälahjakortin!

Sharewood tuo yhteen järjestöt, heidän tukijansa sekä yritykset, joiden mainosrahoista ohjautuu osa käyttäjien osoittamille järjestöille.

Suomen Lähetysseura liittyi Sharewoodiin kesäkuussa.

Sharewoodissa käyttäjä voi nettimainoksia klikkaamalla käyttäjä voi lahjoittaa vuodessa kymmeniä euroja.

”Suomalaiset lahjoittavat hyväntekeväisyyteen vuodessa keskimäärin 20 euroa per pää. Me Sharewoodissa annamme suomalaisille mahdollisuuden tuplata hyväntekeväisyytensä – ja täysin ilmaiseksi”, Sharewoodin toimituspäällikkö Jussi Karmala kertoo.

Sharewoodissa arvotaan viikoittain palkintoja kylpylälomista herkutteluviikonloppuihin. Jos voitat, Sharewood maksaa Lähetysseuralle kymmenen prosenttia palkinnon arvosta. Sharewoodista kertyvät rahat käytetään tänä vuonna Nepalin auttamiseen Tasaus-kampanjassa.

Sharewood on käyttäjille ja järjestöille ilmainen. Kaikki jaettava avustusraha tulee Sharewoodissa mainostavilta yrityksiltä.

Sharewood ei luovuta käyttäjien tietoja ulkopuolisille. Kaikki mainonta tulee Sharewoodin kautta. Mainoksia tulee ainoastaan uutiskirjeen mukana noin kerran viikossa.

Sharewoodissa on yli 16 600 käyttäjää, jotka ovat keränneet jo 24 500 euroa valitsemilleen avustuskohteille maksamatta itse mitään.

Liity Sharewoodiin osoitteessa www.sharewood.org