Cuminahaku

"*" näyttää pakolliset kentät

Nimi*
Max. tiedoston koko: 128 MB.
Syntymäaika*
Osoite*
Huoltajan nimi*
Kerro lyhyesti musiikkiharrastuksesta: Kauanko olet soittanut tai laulanut? Käytkö tunneilla? Soitatko vai laulatko bändissä? jne.
Osallistutko säännöllisesti kotiseurakuntasi toimintaan tai muuhun hengelliseen toimintaan? Millä tavalla? Mitä seurakunta sinulle merkitsee?
Kysy suosittelijaksi sinut ja musikaaliset kykysi tuntevaa aikuista, esim. seurakuntasi nuorisopappia, nuoriso-ohjaajaa, musiikinopettajaasi tms.
Voitko osallistua koulutusleirille, joka pidetään kurssikeskus Päiväkummussa 9.-12.5.2024.*

Laulu-, soitto- tai biisinäytteet

Liitä laulu- tai soittonäyte riippuen siitä, haetko ensisijaisesti laulajaksi vai soittajaksi. Lataa tähän max. 3 näytettä, jotka voivat olla laulu,- soitto- tai biisinäytteitä. Voit myös lähettää näytteet (max. 3 näytettä) muistitikulla: Cumina / Suomen Lähetysseura, PL 56, 00241 Helsinki. Jos näytekappaleesi on katsottavissa internetissä (esim. YouTube), laita linkit sille varattuun alueeseen. Muista laittaa myös ohjeet, mikäli videot on suojattu salasanalla.
Max. tiedoston koko: 128 MB.