Tule jakamaan muutama päivä yhdessä muiden nuorten kanssa maailman parhaassa paikassa eli Kummussa! Kevätleirin teema on tällä kertaa Kaksi tavallista kättä, ja juuri sinut on kutsuttu muuttamaan maailmaa. Leirillä syömme hyvin, laulamme ja soitamme, opimme uutta, vietämme aikaa yhdessä ja hiljennymme Riihiksessä.

Kenelle?

Sinulle, joka olet 15-19-vuotias ja jota Lähetysseuran nuorten meininki kiinnostaa! Olet tervetullut, vaikka et olisi koskaan aikaisemmin osallistunut leireillemme.

Missä ja monelta?

Leiri pidetään 14.-16.4.2023 Päiväkummussa. Paikalle saa tulla pe klo 17.00 alkaen ja leiri päättyy su klo 13.30 mennessä.

Saapuminen ja poistuminen

Leirille saapumiseen ja poistumiseen suositellaan kimppakyytejä, mutta myös julkisilla kulkeminen on mahdollista. Oriveden juna-asemalta Päiväkumpuun ja takaisin on järjestetty yhteinen kuljetus junalla saapuville. Yhteiskyytitarpeet tulee ilmoittaa leiri-ilmoittautumisen yhteydessä. Päiväkummun lähelle pääsee myös Tampereen ja Jyväskylän suunnasta bussilla. Eräslahden pysäkiltä on alle kilometrin kävelymatka kurssikeskukseen.

Perjantaina bussikyyti lähtee Oriveden asemalta n. klo 17.40. Saavuthan siis ennen sitä asemalle.

Sunnuntaina bussikyyti lähtee Päiväkummusta klo 13.45. Oriveden asemalla ollaan n. 14.10

Yhteiskyydin hinta on 10 e/suunta.

Mitä maksaa?

Leiri maksaa 90 euroa. Maksu suoritetaan paikan päällä käteisellä tai kortilla. Electron kelpaa! Hinta pitää sisällään ohjelman, majoittumisen ja ruoan.

Etukäteen tilattava yhteiskuljetus on 10 e/suunta.

Keitä tapaat leirillä?

Leiriohjelmaa on toteuttamassa ainakin Miina Kurjenmiekka, lähetystyön asiantuntija Mikko Pyhtilä, ja upea joukko leiritiimiläisiä ja parlislaisia. Jos sinulla on kysymyksiä, ota yhteyttä Miinaan (puh. 044 901 9958, etunimi.sukunimi@suomenlahetysseura.fi).

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan 31.3. mennessä täyttämällä lomake, joka löytyykin kätevästi juuri tästä alta, jahuu!

Kevätleiri 2024

Kyydin hinta on 10 e/suunta. / The cost is 10 e/direction.
  • Esim. poikkeavat saapumisajat, mukaan otettava soitin... / Do you have a musical instrument you'll bring with you, are you arriving late / leaving early etc...
  • Huoltajan tiedot / Information of the guardian

Mikäli olet alle 18-vuotias, tarvitsemme myös huoltajan tiedot. / If you are under 18, we will need this info too.