Suunnittele sukat,

jotka tuovat toivoa.

Osallistu kilpailuun!

Pidätkö neulomisesta? Onko sinulla hyvä idea uudeksi sukkamalliksi? Suomen Lähetysseura julistaa kilpailun, jossa etsimme uusia neulemalleja. Parhaista malleista tehdään ohjeet ja niiden avulla kudotaan sukkia ja kerätään varoja Lähetysseuran työn tueksi.

Kilpailussa on kolme eri sarjaa:

1. nuoret ja nuoret aikuiset 30-vuotiaille ja sitä nuoremmille neulojille
2. yleinen sarja
3. piirustuskilpailu 12-vuotiaille ja sitä nuoremmille lapsille

Osallistu kilpailuun lähettämällä meille kuva neulomastasi sukasta osoitteeseen info@suomenlahetysseura.fi. Liitä mukaan yhteystietosi ja kerro, mihin sarjaan osallistut.

Lapset voivat osallistua piirtämällä kuvan neulotusta sukasta. Toteutamme voittajasukan neuleeksi.

Kilpailuun voi osallistua 31.1.2024 asti. Voittajat julkaistaan helmikuussa. Voittajat kaikkiin sarjoihin valitsee raati, johon kuuluu sekä lähetyksen että neulomisen asiantuntijoita. Nuorten ja yleisen sarjan voittajat saavat kukin palkinnoksi 50 euron lahjakortin Lankamaailmaan. Lasten sarjan palkinto julkaistaan myöhemmin. Lue kaikki ohjeet (pdf). Lasten piirustusmalli löytyy (pdf). 12-vuotiaiden ja sitä nuorempien lasten huoltajan kirjallinen lupa (pdf).

Kilpailun säännöt: Kilpailuun voi osallistua yksin tai parina/ryhmänä. Alle 13-vuotiaat tarvitsevat huoltajan luvan osallistumiseen. Luvan voi antaa kirjallisena sähköpostilla tai postilla yhdessä kilpailutyön kanssa. Suomen Lähetysseuran työntekijät ja perheenjäsenet eivät voi osallistua kilpailuun. Yleisen ja nuorten sarjan voittajat saavat 50 euron lahjakortin Lankamaailmaan. Lasten sarjan voittaja saa vastaavan kaltaisen palkinnon. Arvosteluraati ottaa arvioitavaksi kaikki 31.1.2024 mennessä lähetetyt työt. Voittajille ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti. Palkittuja malleja tullaan käyttämään Suomen Lähetysseuran varainhankintaan. Lähetysseuralla on oikeus antaa ohjeet seurakuntien ja Lähetysseuran hyväksi varoja hankkivien ihmisten ja ryhmien käyttöön. Kaikkien osallistuneiden tiedot tallennetaan Suomen Lähetysseuran asiakasrekisteriin. Halutessasi voit kieltää tietojesi käytön olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme lahjoitukset@suomenlahetysseura.fi.

Suomen Lähetysseura on kirkon lähetysjärjestö ja yksi Suomen suurimmista kehitysjärjestöistä. Olemme myös yksi Suomen vanhimpia järjestöjä, sillä olemme tehneet työtä ihmisten puolesta jo yli 160 vuotta. Teemme ympäristötyötä, kehitysyhteistyötä ja rauhantyötä noin 30 maassa ympäri maailmaa. Teemme työtä, jotta tavoitamme heikoimmassa asemassa olevat, sorretut ja syrjityt.