Merkkipäiväkeräys

Onko sinulla tai läheiselläsi aihetta juhlaan - esimerkiksi häät, syntymäpäivät tai alkavat eläkepäivät?

Tee juhlan kunniaksi hyvää keräämällä lahjarahat sinulle sopivaan kohteeseen.

Perusta merkkipäiväkeräys

Juhlista merkkipäivää kanssamme

Onko sinulla syy juhlia? Haluaisitko samalla tuoda toivoa maailmaan? Merkkipäiväkeräyksellä tuet läheistesi kanssa juuri sinulle tärkeää kohdetta.

Keräyksen perustaminen on helppoa!

1. Kerro meille keräyksestä.
  2. Valitse itsellesi tärkeä tukikohde esimerkiksi Suomen Lähetysseuran työ yleisesti,  ympäristötyö tai lapset.
  3. Kerro ystävillesi keräyksestä. Pyydä heitä merkitsemään lahjoituksen viestikenttään kanssamme sovittu viesti (yleensä muotoa Liisa Lahjoittaja 50v). Lahjoitukset osoitetaan merkkipäivätilillemme (IBAN: FI16 8000 1400 1826 72). Voit myös maksaa MobilePay-numeroon 18440.

Keräyksen jälkeen saat lahjoitukset koottuna onnitteluadressiin, jossa mainitaan kaikki lahjoittajat sekä lahjoitusten yhteissumma.

Ole meihin yhteydessä, kerromme mielellämme lisää!

Merkkipäivätili

IBAN: FI16 8000 1400 1826 72

BIC: DABAFIHH

Viestiin Lähetysseuran kanssa sovittu viesti (usein muotoa ”Liisa Lahjoittaja 50 v”)