Seurakunnalle

Kaikki Suomen evankelis-luterilaiset seurakunnat ovat Suomen Lähetysseuran jäseniä. Yhdessä teemme kokonaisvaltaista lähetystyötä maailmalla ja edistämme Kristuksen kirkon kasvua.

Seurakuntien taloudellinen ja hengellinen tuki on toiminnallemme välttämätöntä.

Lähetysseura tuottaa paljon viestintämateriaalia seurakuntien käyttöön. Kaikki Lähetysseuran verkkosivuilta ja sosiaalisen median kanavista löytyvät materiaalit ovat seurakuntien hyödynnettävissä ilmaiseksi.

Jos tarvitset tukea viestintään tai esimerkiksi painokelpoisia kuvia tietyistä aiheista, ota yhteyttä Lähetysseuran viestintään: viestinta@suomenlahetysseura.fi

Lue lisää: Seurakuntien ja Lähetysseuran yhteistyö

Nuoren seurakunnan veisukaraoke tilattavissa »

Seurakuntapalvelut

Tuula Kosonen ja raamatunkäännöstiimi. Kuva Joanna Lindén-Montes

Vierailut seurakuntaasi

Työntekijämme ovat seurakuntien käytettävissä erilaisissa tilaisuuksissa ja tapahtumissa. Pyydä mukaan!

Ota yhteyttä
Lähetysseuran kehitysyhteistyö arvioitiin viime vuonna. Arvioinnissa muun muassa kiitettiin Lähetysseuran tapaa huomioida työssään haavoittuvat ihmisryhmät

Materiaalit

Täältä löydät monenlaista materiaalia seurakunnassa käytettäväksi eri-ikäisten parissa. Valokuvia voit kysyä osoitteesta viestinta(at)suomenlahetysseura.fi.

Tutustu ja käytä
Senegalilaiset lapset istuvat ringissä seuraamassa pyhäkouluopetusta.

Koulutukset, webinaarit ja uutistunnit

Lähetyksen aamukahvit, teologiset uutistunnit ja ajankohtaiset webinaarit.

Tutustu tarkemmin
Viimevuotinen Cumina-ryhmä esiintyi mm. Lähetysjuhlilla Vihdissä. Kuva Ari Vitikainen

Taideryhmät

Musiikkia – tanssia – teatteria – koulutusta: Lähetysseuran yhteydessä toimivia musiikki- ja taideryhmiä voi tilata esiintymään ja kouluttamaan.

Tutustu ja tilaa