Rakasta minua nyt – Lähetysjuhlat Kuopiossa 25.–27.5.2018

Ensi kesänä Lähetysjuhlat järjestetään 25.–27.5. Kuopiossa teemalla ”Rakasta minua nyt”. Valmistelut on jo aloitettu ja päivien ohjelmia ja käytännön järjestelyjä työstetään parhaillaan.

Lähetysjuhlien tapahtumapaikkoina ovat Kuopio-halli ja hallin viereiset koulut. Kuopiossa juhlien valmisteluista vastaa pastori Kirsi Perämaa ja Lähetysseurassa uutena tuottajana aloittanut Mervi Ritokoski.

Lähetysjuhlista on toiveena tehdä kuopiolaisten ja lähiseurakuntien kanssa yhdessä koko perheen yhteinen juhla. Lähetysjuhlien yhteydessä järjestetään myös Riemu-festivaali, jolla on jo hyvät perinteet kuopiolaisten lapsiperheiden keskuudessa.

Lähetysjuhlille on suunnitteilla innostavia ohjelmia, lämpöisiä kohtaamispaikkoja, hyvää musiikkia, ja kansainvälistä tunnelmaa. Luvassa on monenlaista ohjelmaa, johon on helppo kutsua ja pyytää mukaan myös sellaisia henkilöitä, jotka eivät ole aikaisemmin olleet Lähetysjuhlilla. Niiden ajankohta toukokuussa antaa oivallisen syyn aloittaa kesä jo Lähetysjuhlilla.