Päiväkummun Kurssi- ja Leirikeskus

Päiväkummuntie 47, 35300 Orivesi, Suomi

Katso ajo-ohjeet

Kurssikeskus Päiväkumpu sijaitsee Oriveden Eräslahdella, 9-tien varrella. Matkaa Orivedeltä on noin 16 km Jyväskylän suuntaan. Tampere sijaitsee vain noin 40 minuutin ajomatkan päässä ja Himoksellekin on matkaa vain noin 30 minuuttia.

Kurssikeskus Päiväkumpu
Päiväkummuntie 47
35300 Orivesi
paivakumpu(at)suomenlahetysseura.fi

Keittiömme maittavista ruuista vastaa Ravintola Vallesmanni.

Näin pääset Kurssikeskus Päiväkumpuun:

Ajo-ohje: Tampereen suunnasta 9-tietä Jyväskylään päin. 16 km Oriveden jälkeen on mustavalkoinen viitta oikealle, josta 800 m viitoitusta seuraten Päiväkumpuun.
Jyväskylän suunnasta 9-tietä Tampereelle päin. 36 km Jämsän ja n. 1 km Anttilan ja Eerolan viitan jälkeen mustavalkoinen viitta vasempaan, josta 800 m viitoitusta seuraten Päiväkumpuun.

Navigaattori: Laita osoitteeksi Päiväkummuntie 47, 35300 Orivesi. Huom! Älä käytä pelkästään sanaa ’Päiväkumpu, Orivesi’, koska Oriveden Eräjärvellä on toinenkin Päiväkumpu, jonka osoite on Päiväkumpu 66, 35220 Eräjärvi!

Linja-auto: Tampere-Jyväskylä pikavuorot pysähtyvät Eräslahden pysäkillä, josta matkaa Päiväkummun pihaan 800m. Katso aikataulut Matkahuollon sivuilta. Kirjoita määräpaikka-kenttään Eräslahti.

Juna: Oriveden rautatieasemalta voi ottaa taksin Päiväkumpuun (20 km) ellei leirin tai kurssin järjestäjien kanssa ole sovittu kyytiä. Junien aikataulut VR:n sivuilta. Oriveden Taksi: puh. 0600 301 515