Lahjoita Lähetysseuran työlle

Tee kertalahjoitus tai kuukausilahjoitus Suomen Lähetysseuran ulkomaantyölle ja anna apusi sinne, missä hätä on suurin. Lahjoitusten turvin pystymme auttamaan hädässä olevia katastrofien ja ilmastonmuutoksen keskellä. Sinun lahjoituksesi mahdollistaa, että pystymme auttamaan köyhimpiä saamaan paremman elämän  antamalla mahdollisuuden koulutukseen ja ammattiopintoihin.

Lue lisää, missä teemme työtä ja miten apu menee perille »

Valitse sinulle sopivin lahjoituskohde ja lahjoitustapa – Auta tekemään maailmasta parempi paikka!

Lasten Pankki

Lasten Pankki poistaa esteitä lasten koulunkäynnin tieltä ja tuo turvaa lasten arkeen.

Lahjoita lapsille MobilePay 12242

Ympäristöpankki

Ilmastonmuutos koettelee köyhimpien selviytymistä.

Lahjoita ympäristöpankkiin MobilePay 40644

Katastrofirahasto

Itä-Jerusalemissa sijaitseva Augusta Victoria -sairaala valmistautuu hoitamaan taisteluissa haavoittuneita ihmisiä ja majoittamaan potilaita ja heidän perheenjäseniään.

Lahjoita katastrofiapua MobilePay 17550

Testamenttilahjoitus

Testamenttilahjoituksella rakennat pysyvää muutosta yhteiskunnissa ja ihmisten elämässä. Tilaa ilmainen testamenttioppaamme.

Aineeton lahja

Anna merkkipäivän, valmistujaisten tai syntymäpäivän sankarille aineeton lahja. Aineeton lahja tuo hyvän mielen lähelle ja kauas. Tilaa lahja nopeasti ja helposti suoraan sähköpostiisi. Voit tulostaa tai lähettää sen sähköisesti eteenpäin.

Merkkipäiväkeräys

Onko sinulla tai läheiselläsi aihetta juhlaan - esimerkiksi häät, syntymäpäivät tai alkavat eläkepäivät? Tee juhlan kunniaksi hyvää keräämällä lahjarahat sinulle sopivaan kohteeseen.

MobilePay 18440 Viestikenttään merkkipäivän viettäjän nimi, esim. Liisa Lahjoittaja 50 v

Muistokeräys

Kaunis tapa kunnioittaa poisnukkuneen läheisen sitoutumista lähetystyölle on pyytää muistojuhlavieraita ohjaamaan kukkarahat muistotilille.

Postimerkkikeräys

Tue Lähetysseuran työtä lähettämällä meille postimerkkejä, kortteja ja vanhoja rahoja! Postimerkkien ja -korttien myynnin tuotot käytetään Lähetysseuran ulkomaantyöhön.